THE BOUNTY HUNTER

Nu håller jag på och panikpackar! Vad kan man behöva ha med sig egentligen? Typ yxa, suddgum, lite katthår? Nej, men jag slänger ner lite tråkiga kläder som jag brukar ha på mig i vanliga fall, det blir väl bra?

Snart ska jag hoppa på en spårvagn som tar mig till Bergakungen. Där ska jag möta upp Astrid P och Sara L, vi ska se The bounty hunter! Den verkar ju helt okej, det spelar inte så stor roll om den är bra eller dålig, det är kul ändå att komma ut lite med sina vänner.

 Nu ska jag fortsätta packa, hörs kanske ikväll, kram! 


Oops, måste skynda mig, spårvagnen går om fem minuter!!!! 


Snygga Astrid i skolan idag.

Kommentarer
Postat av: Astrid.

ASsnygg.

Eller hur.

2010-05-12 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0