THE BONDE

Bonjour!

Idag har jag varit på dansrepititioner, hiphop och balett. Dom gick super! Imorgon är det då uppvisning, hoppas att det går bra, wish me luck! Fast det är rep imorgon med, dock med jazzen och musikalen då. Ska bli jättekul, älskar uppvisningar!

Nu ska jag dricka lite te för att piggna till lite, och sedan ska jag träffa Elsa Bonde :) Var med henne igår också, vi träffas oftare nuförtiden, och det är kul! Hade varit synd och tappa kontakten, vi har trots allt känt varandra sedan vi var sex år och sprang runt med våra Babyborn-dockor och små barnvagnar. Det var tider det!


En bild från förra helgen, snyggelsa, jag och snyggsofia!


Kommentarer
Postat av: paria

lycka till sötnos<3

2010-05-01 @ 16:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0