STAIRWAY TO HEAVEN

Jag tror att jag har hittat min favoritlåt! Stairway to heaven av Led Zeppelin. Sätter alltid på den när jag är ledsen eller orolig.. Och den är så härlig att sjunga!

På tal om favoritmusik.. Jag tror inte att jag skulle kunna välja någon låt av Slagsmålsklubben till skolan. Hmm. Och man ska jag översätta låtar från engelska till svenska eller tvärtom. Haha, så det skulle ju inte gått eftersom det inte är någon text!

Här får ni en "fin" bild till från i söndags!

Min söta vän Mimmi har den underbara kameran som har tagit alla fina (eller?) bilder!

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

hahah sån skön bild :D

2010-05-08 @ 22:33:09
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0