SHOPPINGDAG

Bonjour bloggen!

Idag har varit en toppendag! Har shoppat jättemycket, äntligen!! Behövde verkligen stilla mitt shoppingbegär. Idag blev det grejer från H&M, Gina Tricot och Zara. Bland annat vita höga shorts, jeansjacka och randig kjol.. Riktigt nöjd idag faktiskt, fanns hur mycket som helst! Imorgon blir det lite mer shopping, jag vill ha nya skor, typ converse, ballerina och kanske några fina sandaler? Ska se till att det blir en sväng till Åhléns och Bikbok också ;) Senare på kvällen ska vi på middag hos någon, det blir säkert trevligt!

Igår var vi hos någon advokat och käkade middag. Han hade några söner som var där, men jag var jääättetrött och lite halvtaskigt humör så det blev rätt långtråkigt. Jag ville bara hem och sova...

Kram <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Vilken fin blogg du har :)

Är allt bra med dig?

2010-05-15 @ 10:30:54
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0