@ sara

Hello my friends!

Nu är jag hos Saaaara, som babblar om hennes nya ragg, med initialerna GH.. Hmm, nämner inga namn här inte. Men självklart är jag glad för hennes skull, även om jag också skulle vilja ha en liten sötnos hahaha!

Idag har jag inte gjort så mycket.. Mest nyst och snytit mig, mohaha. Och lite andra saker.

Nu blev Sara helt knäpp. Galen. Omänsklig. Vad är det med henne egentligen? Kärlek kan göra folk galna har jag märkt, eller, jag har ett levande bevis bredvid mig. Nu ligger hon på golvet och skriker....  Bäst att jag drar, vi kanske ska köpa turkyoghurt. Turkturk.

Vi hörs (L)

Skulle laddat upp bild om Sara inte vore så himlans snåål. Snåljåp, snåljåp!!!

Kommentarer
Postat av: Astrid.

Turkturk på burkburk.

Haha.

Hehe.

2010-05-09 @ 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0