HIHIHI

Jaaaaag tycker inte om att uppdatera! En hel del ändringar kommer ske på min blogg inom snar framtid.. Spännande, vavava!

Ni kan få veta vad jag gör just nu. Jag lyssnar på kanonmusik! Typ Kleerup, The tough alliance och Darude. Sånt som är riktigt örongodis om du frågar mig. Kanon, toppen, super, hej!

Förresten vill jag åka till någonstans där det är varmt. Jag ringde papi för några timmar sedan och bad honom boka en sista minuten. Han sa att han skulle tänka på det och återkomma ikväll. Det bådar (ganska iaf) gott.. Schysst isf, så får man lite bränna till avslutningen också :D


Här får ni en kasss bild på mig. Vill bara säga att jag kommer antagligen att radera alla inlägg på bloggen, fixa ny design och skriva om det som intresserar mig och ligger mig varmt om hjärtat. Vad då? Hälsa, träning, maaat och sånt nördigt kul. Jag älskar sånt, och fråga mig inte varför. Men jag kommer ha ett blogguppehåll som kan vara i allt från 1 vecka till 1 månad. Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0